Page 16 - eTwinning Çanakkale e-dergi 2023
P. 16
7-11 YAŞ GRUBU PROJELER
PROJE ORTAKLARI
Nicoleta MAXIM, Scoala Gimnaziala Nr.12 „Bphaşdeu”, Köstence/ROMANYA
Veronica CARAIANI, Scoala gimnaziala nr.12 „bphaşdeu”, Köstence/ROMANYA
Cristiana LUCARINI, Arcevia’daki Ics, Arcevia (Bir)/Marche ITALYA
Dorin NINA, Liceul Litterarum Kişinev/MOLDOVA CUMHURIYETI
Sibel KILINÇARSLAN, Hüseyin Akif Terzioğlu Ilkokulu Çanakkale/TÜRKIYE
Şeyda KURTAY, Sevim Avni Çoğal Ilkokulu Istanbul/TÜRKIYE
Derya KILIÇ, 14 Eylül Ortaokulu Bursa/TÜRKIYE
Dumıtru SIMONA, Scoala Gimnaziala “Ecaterina Teodoroiu”, Brăila/ROMANYA
Voinescu COSMINA, Coala Gimnazială “Prof.Paul Bănică”Dambovita/ROMANYA
Scoala gimnaziala nr.12 „bphaşdeu”, Köstence/ROMANYA
Eırını PATSI, Ilköğretim Okulu, Neo Faliro
Ayhan BIRCAN/Yeşilgölcük Yeni Mahalle Ilkokulu Niğde/TÜRKIYE
Cristiana LUCARINI/Arcevia’daki Ics/ITALYA
Elısa SILVI/Arcevia (Bir)/Marche/ ITALYA
Benay kaya KARAARSLAN/Bingöl Turgut Özal Ortaokulu Bingöl/TÜRKIYE
Polyxeni DIMITRIADOU, Deneysel Ilköğretim Okulu, Dedeağaç/YUNANISTAN
Selime KARAMAN, Nasreddin Hoca Ilkokulu Konya/TÜRKIYE
Murat TUNCA, Sazlıca Ertuğrul Gazi Imam Hatip Ortaokulu Niğde/TÜRKIYE
Cemile ÇAPTIR UÇAK, Fazıl Ahmet Paşa Ortaokulu Samsun/TÜRKIYE
Yeşim ERDAL, Inci Yavuz Kadıoğlu Anaokulu Niğde/TÜRKIYE
Noemi AGOSTI, Arcevia/Marche /ITALYA
Marica CELJAK, Osnovna Škola Bedekovčina /HIRVATISTAN
Gülcan TURAN, Hüseyin Akif Terzioğlu Ilkokulu Çanakkale/TÜRKIYE
ÇOK KÜLTÜRLÜ MOZAIK (MULTICULTURAL MOSAIC)
Proje, sosyal içerikler ve farklı kültürler ile karma öğrenci takımları arasındaki iş birliğini hedeflemektedir. Proje
kapsamında öğrencilerde iletişim becerilerinin geliştirilmesi, Web 2.0 araçlarının kullanımı, proje temasının
disiplinler arası yaklaşımı, becerileri ve Ingilizce, müzik, tarih, coğrafya, sanat bilgisi, takım ruhunun, hayal
gücünün ve Twinspace’te bulunan çalışma araçlarını kullanma becerisinin gelişimi teşvik edilmiştir. Proje ile
bir karakter oluşturuldu, karakter çizildi ve hikâyesi anlatıldı. Karakter, webinarlarda paylaşıldı. Iki öğretmen
tarafından gerçekleştirilen projenin çizimlerden, öykülerden oluşan ürünleri okul panosunda bir sergilendi.
16