Page 16 - eTwinning Çanakkale e-dergi 2023
P. 16

7-11 YAŞ GRUBU PROJELER






                                                  PROJE ORTAKLARI


         Nicoleta MAXIM, Scoala Gimnaziala Nr.12 „Bphaşdeu”, Köstence/ROMANYA
         Veronica CARAIANI, Scoala gimnaziala nr.12 „bphaşdeu”, Köstence/ROMANYA
         Cristiana LUCARINI, Arcevia’daki Ics, Arcevia (Bir)/Marche ITALYA
         Dorin NINA, Liceul Litterarum Kişinev/MOLDOVA CUMHURIYETI
         Sibel KILINÇARSLAN, Hüseyin Akif Terzioğlu Ilkokulu Çanakkale/TÜRKIYE
         Şeyda KURTAY, Sevim Avni Çoğal Ilkokulu Istanbul/TÜRKIYE
         Derya KILIÇ, 14 Eylül Ortaokulu Bursa/TÜRKIYE
         Dumıtru SIMONA, Scoala Gimnaziala “Ecaterina Teodoroiu”, Brăila/ROMANYA
         Voinescu COSMINA, Coala Gimnazială “Prof.Paul Bănică”Dambovita/ROMANYA
         Scoala gimnaziala nr.12 „bphaşdeu”, Köstence/ROMANYA
         Eırını PATSI, Ilköğretim Okulu, Neo Faliro
         Ayhan BIRCAN/Yeşilgölcük Yeni Mahalle Ilkokulu Niğde/TÜRKIYE
         Cristiana LUCARINI/Arcevia’daki Ics/ITALYA
         Elısa SILVI/Arcevia (Bir)/Marche/ ITALYA
         Benay kaya KARAARSLAN/Bingöl Turgut Özal Ortaokulu Bingöl/TÜRKIYE
         Polyxeni DIMITRIADOU, Deneysel Ilköğretim Okulu, Dedeağaç/YUNANISTAN
         Selime KARAMAN, Nasreddin Hoca Ilkokulu Konya/TÜRKIYE
         Murat TUNCA, Sazlıca Ertuğrul Gazi Imam Hatip Ortaokulu Niğde/TÜRKIYE
         Cemile ÇAPTIR UÇAK, Fazıl Ahmet Paşa Ortaokulu Samsun/TÜRKIYE
         Yeşim ERDAL, Inci Yavuz Kadıoğlu Anaokulu Niğde/TÜRKIYE
         Noemi AGOSTI, Arcevia/Marche /ITALYA
         Marica CELJAK, Osnovna Škola Bedekovčina /HIRVATISTAN
         Gülcan TURAN, Hüseyin Akif Terzioğlu Ilkokulu Çanakkale/TÜRKIYE


                               ÇOK KÜLTÜRLÜ MOZAIK (MULTICULTURAL MOSAIC)

         Proje, sosyal içerikler ve farklı kültürler ile karma öğrenci takımları arasındaki iş birliğini hedeflemektedir. Proje
         kapsamında öğrencilerde iletişim becerilerinin geliştirilmesi, Web 2.0 araçlarının kullanımı, proje temasının
         disiplinler arası yaklaşımı, becerileri ve Ingilizce, müzik, tarih, coğrafya, sanat bilgisi, takım ruhunun, hayal
         gücünün ve Twinspace’te bulunan çalışma araçlarını kullanma becerisinin gelişimi teşvik edilmiştir. Proje ile
         bir karakter oluşturuldu, karakter çizildi ve hikâyesi anlatıldı. Karakter, webinarlarda paylaşıldı. Iki öğretmen
         tarafından gerçekleştirilen projenin çizimlerden, öykülerden oluşan ürünleri okul panosunda bir sergilendi.






























                                                                                                           16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21