Page 43 - eTwinning e dergi 2024
P. 43

AI WONDERLAND

        Projede yapay zekâ temalı programlama, matematik yarışmaları ve sanal laboratuvarlara katılan öğrenciler için
        dijital okuryazarlık ve bilgisayar teknolojileri becerilerini güçlendirmek amaçlanmıştır.

        Öğrenciler yapay zekâ tarafından oluşturulan içerik aracılığıyla kendilerini ifade etmenin yenilikçi
        yollarını keşfederken sanatsal ve edebi becerilerini geliştirmeye yönelik çalışmalar gerçekleştirmiştir. Aynı
        zamanda öğrencilerin web 2.0 araçlarını öğrenmeleri, ders dışı etkinliklerde de yer alıp sosyal becerilerini
        geliştirebilecekleri bir proje yer almaları hedeflenmiştir.




                                             PROJE ORTAĞI ÜLKELER

        Türkiye, Azerbaycan

































































                                                                                                                  43
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48