Page 6 - eTwinning Çanakkale e-dergi 2023
P. 6

3-6 YAŞ GRUBU PROJELER





                                                  PROJE ORTAKLARI

       Margarida PAIM , Praia da Vitória EBI / PORTEKIZ
       Eduarda PIRES, Praia da Vitória EBI /PORTEKIZ
       Kristiine-Teele SATSI , Sigrit Jänes / ESTONYA
       Raili OLUP , Pirita Kose Lasteaed / ESTONYA
       Kristina ELONEN , Tallinna Arbu lasteaed / ESTONYA
       Nina HORVAT , Dječji vrtić Bjelovar / HIRVATISTAN
       Kezban ÖZDEMIR SAVCI , Mustafa Çakmak Ilkokulu Gaziantep / TÜRKIYE
       Hazime ÇEVIK, Hüseyin Ak Anaokulu- Antalya /TÜRKIYE
       Şükran YENIGELEN , Cemil Şükrü Çolakoğlu Ilkokulu Defne/Hatay/TÜRKIYE
       Ilknur AY, Mehmet Ali Bakkaloğlu Anaokulu /Kayseri/TÜRKIYE
       Gizem MORAN, Atatürk Ilkokulu / Çanakkale / TÜRKIYE
       Stefania VILLA , Kindergarden  Capoluogo pontecorvo / ITALYA
       Maria Grazia FRANCO, kindergarden capoluogo Pontecorvo / ITALYA
       Evanthia PANAYI, Dimosio Nipiagogeio Anageias / KIBRIS
       Eleni ELEFTHERIADOU , 9th Kindergarten of Ampelokipi Thessaloniki Greece class 1 / YUNANISTAN
       Eleni HOLIDOU, 9th Kindergarten of Ampelokipi Thessaloniki Greece class 2 / YUNANISTAN
       Kali DIAMANTOUDI , 12o Κindergarten of Euosmos Αstrous 4 Thessaliniki / YUNANISTAN
       Véronique LE CLEC’H , Ecole La Brèche aux Cornes 22000 Saint-Brieuc / FRANSA
       Klaudija MARTIC  and Nikolina SAILI , Dječji vrtić En ten tini Sesvete / HIRVATISTAN
       Mirjam SAIA , Tallinna Lasteaed Südameke / ESTONYA
       Sigrit JANES, Tallinna Lasteaed Pääsusilm / ESTONYA
       Anabela Castanho de AGUIAR and Maria Isabel ALVES, Agrupamento de Escolas de RATES /PORTEKIZ


                                            OUTDOOR MATHEMATICIANS


       Proje fikri, doğada ve doğal unsurlarla öğrenmenin çok daha anlamlı ve kalıcı olduğu inancından doğdu. Doğa ile
       temas hâlindeyken, tüm duyular tetiktedir ve öğrenme için mükemmel bir ortamı destekler. Okulun ve topluluğun
       dış alanlarını veya ögelerini kullanarak matematik çalışmasına öncelik vermek, ortak çalışmayı geliştirmek,
       farklı ortaklarla matematiksel kavramların nasıl oluşturabileceğini keşfetmek amaçlandı. Matematik zevkini ve
       merakını teşvik etmek, matematiksel kavramlarla başa çıkmak ve problemleri çözme konusunda yetkin hissetmek,
       öğrencinin bireyselliğine saygı duyarak müfredatta sağlanan becerileri geliştirmek projenin amaçları arasındadır.
       Proje kapsamında sayılar, işlemler, geometri, ağırlıklar, ölçüler konusunda etkinlikler gerçekleştirilerek oluşturulan
       matematik kutusu ortaklarla paylaşıldı.






























                                                                                                           6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11