Page 29 - eTwinning Çanakkale e-dergi 2023
P. 29

12-15 YAŞ GRUBU  PROJELER








































                                                  PROJE ORTAKLARI


       Liuda MIKELAITIENĖ, Vilkaviškio R. Sūdavos Pagrindinė Mokykla Sūdava/LITVANYA
       Inga AŽUKIENĖ, Vilkaviškio R. Alvito Mokykla-Daugiafunkcis Centras Sūdava/LITVANYA
       Sevinç KILIÇ, Batı Söke Çimento Secondary School Aydın/TÜRKIYE
       Şeyda DALKILIÇ, Kilis Science Nad Art Center Kilis/TÜRKIYE
       Merve DUMAN, Sancaklı Iğdecik Hayrullah Divrik Secondary School Manisa/TÜRKIYE
       Büşra TOPCU, Dumlupınar Secondary School Çanakkale/TÜRKIYE
       Aslı EREN, Şehit Hasan Acar Secondary School Akhisar/TÜRKIYE
       Polia(inga) TODUA, LEPL Tsalka Municipality Akhalsheni Public School Tsalka/GÜRCISTAN
       Sanem PAK, Batı Söke Çimento Secondary School Aydın/TÜRKIYE
       Jana GROSMAN, Osnovna Sola Kajetana Koviča Radenci/SLOVENYA
       Berivan EKINCI, Gazi Secondary School Istanbul/TÜRKIYE
       Cansu KÜÇÜK, Şehit Turan Kurt Secondary School Balıkesir/TÜRKIYE
       Tea ALIMBARASHVILI, LEPL Kaspi Municipality Village Kavtiskhevi Public School Kaspi/GÜRCISTAN
       Marijana KARNIČNIK, Osnovna škola Zdenka Turkovića Kutjevo/HIRVATISTAN


                                               INSPIRED BY GEOMETRY

       Geometrinin günlük yaşamdaki en önemli örneğini, insanı çevreleyen doğa oluşturur. Buradan yola çıkarak
       projede etrafımızdaki geometriyi fark etmek ve  keşfetmek amaçlanmaktadır. Bu proje ile doğadaki geometriyi
       ve dijital araçları ve aktif öğrenme yöntemlerini kullanarak geometrinin günlük hayattaki faydalarını anlamak
       hedeflenmektedir.  Öğrenciler, dersleri işlemek için kendi matematik oyunlarını oluşturarak doğada, fotoğraflarda
       ve etraftaki simetriyi farkettiler. Opart teknikleriyle eğlenerek resim yaptılar. Görsel olarak web 2.0 araçlarını
       öğrenip ürün oluşturdular. Bu projede öğrencileri 21. yüzyıl becerileri ile donatmak, web araçlarının eğitim
       amaçlı da kullanabileceğinin farkına varmalarını sağlamak, diğer okullardan veya ülkelerden akranları ile iletişim
       kurarak farklı kültürleri tanımalarına fırsat vermek, motive ederek dersleri daha eğlenceli hâle getirmek, inceleme
       ve araştırma alışkanlığı kazandırmak amaçlanmaktadır.








                                                                                               ÇANAKKALE        29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34