Page 70 - 81 Çalıkuşu Çanakkale E-Dergi 3
P. 70
LÂPSEKİ İLÇEMİZDEN HABERLER
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ İLE GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
GENÇLİK MERKEZİ İŞ BİRLİĞİNDE KEYİFLİ BİR GÜN
Çanakkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü "Merkezim Her Yerde" projesi
ve ÇOMÜ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği "Topluma Hizmet Uygulamaları"
dersi işbirliğinde Eçialan İlkokulunda sportif etkinlikler düzenlenmiştir.
Öğrencilere farklı spor branşları gösterilirken öğrencilerin hem verimli hem de
keyifli vakit geçirmelerine imkan sağlanmıştır.
EÇİALAN İLKOKULU KİTAP OKUMA ETKİNLİĞİ
Öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırıp kitaba olan ilgilerini arttırmak,
kitap okuma sevgisini aşılamak için Kütüphanecilik haftasında öğrenciler ile
açık havada kitap okuma etkinliği gerçekleştirilmiştir.
DEPREM VE TAHLİYE TATBİKATI
İsmail Baykut Ortaokulunda ülke genelindeki tüm okullarla birlikte eş
zamanlı olarak 04/03/2022 tarihinde saat 11.30'de deprem ve tahliye tatbikatı
yapılmıştır. Yapılan tatbikatla; deprem anında yapılması gerekenler ve
sonrasında binayı tahliye etme konusunda öğrenciler bilgilerini uygulamalı
olarak pekiştirme imkanı bulmuşlardır. Ayrıca özel eğitim öğrencileri de
tatbikata aktif olarak katılım sağlamışlardır.
LAPSEKİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ''KADİM ŞEHİRLER-MUKADDES
MEKANLAR'' ETKİNLİĞİ KAPSAMINDA İSTANBUL GEZİSİ
Bakanlığımız Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Kalite Takip Sistemi
Programı kapsamında değerler eğitimi içerikli ''Kadim Şehirler-Mukaddes
Mekanlar'' etkinliği İstanbul gezisiyle tamamlanmıştır. Öğrenciler İçin Gezi
Ödüllü Etkinlik Fırsatı! başlığıyla daha önce başvuru duyurusuna yer
verilen ''Kadim Şehirler-Mukaddes Mekanlar'' etkinliği kapsamında yapılan
İstanbul gezisine 36 öğrenci katılmaya hak kazanmıştır. Öğrencilere; Meslek
Dersleri Öğretmenleri Ennur YILDIZ ULUTAŞ, Mehmet UZUN ve Müdür
Başyardımcısı Bedriye YILDIZ eşlik etmiştir.
2 NİSAN DÜNYA OTİZM FARKINDALIK GÜNÜ
Eçialan İlkokulu anasınıfı öğrencileri "2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık
Günü" nedeniyle hazırladıkları çalışmalarıyla otizmin bir eksiklik değil farklılık
olduğuna ve bu özelliğe sahip bireylere sevgiyle yaklaşmak gerektiğine dikkat
çekmişlerdir.
70