Özel Öğretim Kurumlarının ve Özel Öğrenci Barınma Hizmeti veren kurumlarının Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesaplarını temin etmeleri hakkında 19.01.2018 tarihli ve 1502107 sayılı yazımızla bildirilmiştir. Ancak Müdürlüğümüze ulaşan sorulardan, KEP hesaplarının nasıl alınacağı konusunda tereddütte düşüldüğü anlaşılmıştır. Bu nedenle konuyla ilgili detaylı bilgi aşağıdaki bağlantıdan sağlanabilmektedir.
Bilindiği üzere; Bakanlığımız merkez ve taşra teşkilatlarında yazışmalar DYS üzerinde yapılmaktadır. Uygulamanın yaygınlaştırılabilmesi amacıyla Bakanlığımız teşkilatı ve özel eğitim kurumlan arasında yapılacak yazışmaların DYS de yürütülebilmesi için özel kurumların Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) hesabı edinmeleri gerekmektedir.
Dolayısıyla İlimizde faaliyet gösteren Özel Öğretim Kurumlarının ve Özel Öğrenci Barınma hizmeti veren kurumlarının Kayıtlı Elektronik Posta hesabını BTK’nın resmi sayfasında (https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Sayfalar/KEP-Kayitli-Elektronik-Posta-Hizmet-Saglayicilar) listelenen Kayıtlı Elektronik Posta Hizmet Sağlayıcıları üzerinden temin edecekleri, KEP hesaplarının 20.04.2018 tarihine almalarının sağlanması ve sonucunda Müdürlüğümüze bilgi verilmesi hususunda önemle duyurulur.
https://www.btk.gov.tr/tr-TR/Sayfalar/KEP-Kayitli-Elektronik-Posta-Hizmet-Saglayicilar
Yayın Tarihi: 23.02.2018